Der indkaldes til generalforsamling
tirsdag den 25. marts 2025 19.00 i forsamlingshuset.
Dagsorden iflg. gældende vedtægter:
- Valg af dirigent og referent
- Beretning fra bestyrelsen
- Forelæggelse af revideret regnskab
- Fastsættelse af kontingent
- Orientering fra Den selvejende Institution Hagested Hallen
- Orientering fra Den selvejende Institution Hagested Forsamlingshus
- Valg af bestyrelse, jfr. § 6
- Valg af medlemmer til Den selvejende Institution Hagested Hallens bestyrelse
- Valg af medlemmer til Den selvejende Institution Hagested Forsamlingshus’ bestyrelse
- Valg af revisorer
- Behandling af indkomne forslag
- Eventuelt
Har du forslag, som ønskes drøftet på generalforsamlingerne, skal det sendes skriftligt til formand Mogens Toftegaard Petersen, mail. mogenst@petersen.mail.dk eller afleveres i postkassen på Klerkevej 11, senest 8 dag før generalforsamlingen.
Forslag til vedtægtsændringer kan ses her: Vedtægtsændringer